I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, February 1, 2011

'MELALUI HARI YG MENDATANG"


ERRRR,
 tetiap hari daily rutin yg sama jaa.
pehhh, busan laaa.
ni dok search layout yg lelawa untuk belog aku ni.
HAHAHA!.
lawa dakk layout aku?
naek juling bijik mata nengoknye kann?
tp tkpa.
 i like, lantak lahh korang nk ckp apa pungg. yg penting cekk sukaa naehhh.
 polkadottt =D
 emmm, harini sepatotnya aku p jumpa sumone?? 
y?
ingat BUIFIE aku kaa?
NO lahhh,
im single and ready to mingle (:
  tkmau couple haeishhh.
bahaya laaa. dah laa terkantoi nan
 MUHAMMAD SYAFIQ BIN AHMAD SHUKRI.
 HAHA,
you all must wondering sapa laa laky tu kan?
abg aku lahh.
;ada kaa patot dia soh aku belanja dia sbb aku terkantoi nan dia?? patot kaa? tu suma nk bg rabak poket jaa.
 NO WAY!
abg, adekk tkkan belanja laa.
okeoke, back to the main topix laa.
patot kaa aku p ngedate nan laky tuu?
 dia sanggop mai jejao sb nk jumpa aku lahh.tp aku tk soh dia mai pun OKAY!
 aku dahh naek meluat nan dia. sesuka jaa cari aku bila dia suka then blahhh cemtu jaa bila dia tk suka.
SORRY sikit ea?
AK BUKAN BODOH 
atau bahasa lembutnya
KURANG PANDAI.
 haritu dok bangga sgt nan aweks dia yg lawo tuu.
elehhh,
pigidahhh!
ERRA FAZIRA lg lawa lahh.
ERRA tu mak aku tauu.
*hha, syiuk seniri satt.  chill laa syakirah. tkpayah gelabah sgt lahh.
  Emmm, suka hati dia laa nk mai or tak.
Adoiii,
tk bole aku nk mencoret lelama kt sini.
DANNY kaco lahh.
Org menaep diaa pungg kalot nk taep jugokk.
Payahh ohhh.
Jumpa lagii d laen hari
 *mcm bahasa surat jaa. HAHAHAHA =D

No comments:

Post a Comment